Klacht: Onvriendelijke telefonisten

op 20 maart 2019 over Hafkamp gerechtsdeurwaarder in de categorie Deurwaarders

Tot twee maal toe vandaag erg onvriendelijk behandeld door de telefonisten van dit bedrijf. Wij hebben een simpele vraag (hoe we verdere kosten van een auto waar beslag op is gelegd kunnen minimaliseren) en we worden eerst uitgelachen, vervolgens zwart gemaakt omdat we het niet zo ver hadden moeten laten komen en er werd zelfs tegen ons geschreeuwd ondanks dat wij overduidelijk vriendelijk bleven. Mijn vrouw moest haar stem verheffen om er tussen te komen. Het kan toch niet zijn dat deze mensen zo met ons omgaan? Omdat wij financiele tegenslagen hebben verliezen wij toch verder geen rechten? Zij zien ons telefoonaat echt als last (zelfs uitgesproken). Zo kun je toch niet met mensen omgaan? Wij proberen ons van onze beste kant te laten zien en transparant te zijn en dergelijke en je wordt gewoon zwart gemaakt. Zeer onprofessioneel en ze komen er gewoon mee weg.

Antwoord op de vraag krijgen die we hebben: wanneer wordt de auto verkocht?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hafkamp gerechtsdeurwaarder over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hafkamp gerechtsdeurwaarder in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hafkamp gerechtsdeurwaarder een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hafkamp gerechtsdeurwaarder

Heeft op 27 maart 2019 om 15:45 geantwoord

In een persoonlijk onderhoud met de familie van Ewijk hebben we een aanvaardbare oplossing voor de klacht gevonden. Vanwege privacy redenen kunnen we op dit platform hier niet in detail op ingaan. De klacht is hiermee naar tevredenheid van de familie van Ewijk afgehandeld.

Hafkamp gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Ploplo