Klacht: Had geboekt voor 16-19 maart 2020

op 17 maart 2020 over Ibis hotel in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanwege het corona-virus mochten wij vanuit Litouwen niet meer reizen en konden dus ook geen gebruik maken van de faciliteiten van het IBIS-hotel in het Centrum van Den Haag.

Vroeg geld terug, maar dat wordt geweigerd. Was niet refundable was de reactie van het IBIS-hotel.
Vind dit gezien de uitzonderlijke situatie een soort maffia-praktijk.

Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Ben te vreden als ze het al ge-inde geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibis hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibis hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harjalitouwen