Klacht: Hacking van account

op 08 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb an mijn werk mijn Mail gecheckt en zag dat ik via mijn account ineens 2 veilingen gekocht had ik heb dit niet gedaan want was op het werk iemand anders heeft via mijn account veilingen gewonnen en Geen goedkopen ook wat ik hier Aan doen ?

Dat ik deze 2 veilingen niet Moët betalen want heb dat geld niet hier over een veiling van 595 euro en dasher wel WAt over dus hoop echt dat hier een opposing voor gezocht wordy want hier kan ik niet mee lachen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 juli 2016 om 12:46 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat u het idee heeft dat er misbruik wordt gemaakt van uw gegevens.

Uw melding is onderzocht en er zijn geen aanwijzingen gevonden die duiden op (identiteits)fraude. Volgens onze gegevens is het winnende bod op de veiling geplaatst vanaf dezelfde computer als waarmee u eerder een veiling heeft gewonnen.

Aangezien ik onrechtmatig gebruik van uw gegevens niet terug kan vinden, is het helaas niet mogelijk om de gewonnen veiling te annuleren. Het geplaatste hoogste bod is in dit geval een bindende aankoop geweest.

Mocht u het hier niet mee eens zijn, dan kunnen wij u adviseren om aangifte te doen bij de politie van misbruik persoonsgegevens. De aangifte kunt u mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl en zullen wij uw klacht herzien.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Shanydehaes