Klacht: Haarverf pakt niet

op 20 februari 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Vorige week eindelijk besloten om mijn haar te verven. Ik zag overal de nieuwe Colorista en het leek me dan ook heel leuk om een keer te proberen. Ik heb toen eerst de ontkleuring van Colorista (2 pakjes) gebruikt zodat de paarse washout verf beter zou pakken. Na het ontkleuren zag het er al verschrikkelijk uit. Ik heb dit vaker gedaan en nog nooit zag het er zo uit. De helft had niet gepakt en was nog steeds bruin en de andere helft was bijna wit met stroken oranje erdoor heen. Met nog een beetje hoop toch de paarse washout erin gedaan (2 pakjes) met als hoop dat het er alsnog wel oke uit zou zien. Ook dit was niet het geval. Het heeft niet goed gepakt. Mijn haar was nu bruin, blond, paars en zelfs roze?! Beide (ontkleuring en verf) hebben dus helemaal niet goed uitgepakt. Ik heb toen 2 dagen gewacht en jullie merk alsnog een kans gegeven om mijn haar dan toch te redden. Ik heb toen de 3.16 deep purple infinia preference gekocht (hiervan had ik 3 pakjes gekocht zodat ik zeker zou weten dat het zou pakken). Toch maar het risico genomen dat het permanent was maar ik was er van overtuigd dat deze wel zou werken. Na het verven was ik zeer tevreden, het leek erop dat mijn haar was gered en ik had dan toch nog een beetje mijn paarse kleur. Maar nu na 2 keer wassen vervaagd de hele kleur. Mijn haar begint weer bruin te worden en over het paarse onstaat een hele grijs/witte gloed. Ik hoop dan ook zeer dat jullie met een oplossing komen want ik heb nu verschillende producten van jullie gebruikt zonder succes.

Een compensatie aangezien geen een product goed heeft gewerkt en mijn haar alles behalve gezond is nu. Of een andere passende oplossing.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 21 maart 2017 om 15:26 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht die wij binnen kregen via klacht.nl hebben wij geprobeerd Quinty Faber telefonisch te bereiken. Helaas is dit nog niet gelukt daarom hebben wij een email gestuurd waarin wij haar verzoeken ons te bellen. Dan kunnen wij met haar overleggen en samen naar een oplossing zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Quintyfaber