Klacht: Haarverf blijft afgeven

op 21 december 2015 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb mijn haar onlangs rood geverfd met L’Oréal garnier nutrisse hair color. Het probleem is dat de rode kleur blijft afgeven op mijn handen en op kleding. Zelfs na een paar keer wassen. Mijn witte jasje is helemaal verpest hierdoor. Ik heb deze moeten weggooien. Het is niet de eerste keer dat ik deze haar verf van dit merk heb gebruikt. Maar het is wel de eerste keer dat dit zo heftig blijft afgeven. Het tweede probleem is dat de kleur erg snel uit het haar verdwijnt. Dit heb ik iedere keer, terwijl ik mijn haar maar heel weinig was (1 keer per week). Ik vind dit erg jammer, want de haar verf is aan de duurdere kant, €13,50 per pak, en ik heb er minimaal drie nodig voor mijn gehele haar. Ik gebruik deze verf al sinds 2012, maar ben nu erg teleurgesteld als klant!!

Ik zou graag zien dat mijn beschadigde jas t.w.v. €80,- vergoed wordt. Dan zou ik geloven dat het bedrijf de klacht serieus neemt en mij graag terug ziet en behoudt als klant.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Voorstel gedaan niets meer gehoord van de klant

Alle klachten die gemeld zijn door Habier Bekour