Klacht: Haarverf

op 11 februari 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo, ik had de action haarverf 3.6 mahogany gekocht. Wat op het pakje staat is knalrood maar het heeft donkerbruin uit gepakt. Ik ben zwaar teleurgesteld omdat mijn haar heel licht was en dat expres zo licht had gehouden zodat ik er knalrood overheen kon doen.

Ik ben pas tevreden als mijn haar weer knalrood is. Maar dat gaat enorm veel geld kosten omdat zo te regelen, dus graag wens ik een vergoeding of op zijn minst mijn gele terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Megan bakker