Klacht: Haarverf

op 25 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist mijn haar geverfd met colorista van L’Oreal. Precies zoals het vermeld stond heb ik het gedaan maar je ziet bijna helemaal niks van het resultaat. Ik vind dit echt super zonde van mijn geld en wil nu eigenlijk wel mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou krijgen. 10 euro is niet iets wat ik zomaar weg kan gooien namelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 02 november 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Soraya gezocht. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Soraya dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben Soraya aangeboden om het product voor haar te compenseren. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Soraya ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sorayavanwijk