Klacht: Haarverf

op 08 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hoi.,!

ik laat me haren altijd verven door mijn kapster.., maar omdat hun i.v.m vakantie gesloten zijn ben ik gaan verf gaan halen omdat het zelfde kleur is. Maar de kleur die ik moet krijgen is totaaaaal anders uit gekomen!!!!! In plaats van blond heb ik aparte kleur !!!!! Ik vertrouwde dat jullie altijd goeie spullen hadden maar ben gewoon nu heel erg telleur gestelt. Hoe gaan we dit oplossen???!

Om naar kapper te gaan gaat me weer veel kosten om de oude kleur te krijgen?!!

Heb geen woorden meer te zeggen! Omdat ik heel erg boos en telleur ben gestelt !!!!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maya12