Klacht: Haarverf

op 05 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Beste l’oreal,

Afgelopen zondag heb ik mijn haar (met een ander A merk) willen blonderen met verf (kleur: lichtblond). Mijn eigen haar kleur is donkerblond met qlleen de onderkant nog ongeveer 5 cm blonde uitgroei van een vroegere behandeling. Helaas pakte deze verf niet goed en werd iets oranje op mijn eigen haar kleur, en de juiste kleur in de uitgroei punten. Via Google kwam ik op jullie website terecht met de oplossing voor het blond krijgen van deze oranje kleur. Dolblij jullie website goed uitgelezen en met jullie tips en foto’s de juiste haarverf uitgekozen. Dit zou de preference blondissime 03 moeten zijn. Asblond.
Via bol.com besteld en gisteren eindelijk binnen gekregen. Meteen met goede hoop mijn haar nogmaals geverfd, alle aanwijzingen stap voor stap juist gevolgd.
Na elke 10 minuten even een kijkje in de spiegel, maar helaas zag ik geen verandering. Na het uitspoelen van jullie haarverf, was mijn eigen haar kleur nog steeds oranje. Knaloranje.
Alleen weer mijn onderste punten pakten wel en waren zelfs iets richting lichtgrijs maar niet vervelend.
Dus ik kan zeggen dat het niet gelukt is, zelfs een beetje teleurstellend. Mvg, Francisca

Een nieuw pakket haarverf zou goed moeten zijn met de kleur waarvan jullie denken die wel goed zou moeten pakken, blonderen blijft altijd lastig. Maar ik wil mijn haar na 2 keer in een week verven niet nog verder beschadigen. Mijn geld terug zou ik waarderen, om er over een tijd naar te kijken wat mijn haar weer aankan.

Foto's zijn evt aanwezig.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:48 geantwoord

De 6.35 opgestuurd om nogmaals te gaan kleuren, niets meer gehoord dus we verwachten/hopen dat dit helemaal goed gegaan is

Alle klachten die gemeld zijn door FranSummer