Klacht: haaruitval

op 07 juni 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ongeveer 4 maanden geleden kocht ik de schuimversteviger volume van LÓreal. Na het aanbrengen op mijn haar( de geadviseerde hoeveelheid) leek het alsof er een substantie op mijn hoofdhuid zat. Het kriebelde, jeukte en mijn hoofdhuid werd rood. Na nog een aar keer proberen het product niet meer gebruikt. De roodheid herstelde aar tot mijn grote schrik begon mij haar uit te vallen. Nu heb ik echt veel minder haar op mijn hoofd en mijn huisarts weet niet of dit nog terug komt.
Ik vind dit echt heel erg slecht en vraag mij nu af of het een allergische reactie van mij was (ook vreemd natuurlijk) of dat het product niet deugt.

Een officiele en serieuze reactie van LÓreal met een oplossing.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 07 juni 2016 om 14:40 geantwoord

Wij hebben de klant uitleg gegeven over een overgevoeligheidsreactie en uitgelegd dat de schuimversteviger zelf geen haaruitval kan veroorzaken, waardoor het waarschijnlijk is dat het om een overgevoeligheidsreactie gaat. Wij hebben ook uitleg gegeven wat de oorzaken van haaruitval kunnen zijn. Wij willen het product voor mevrouw omruilen. Wanneer mevrouw Wilke nog vragen en/of opmerkingen heeft, dan kan ze rechtstreeks met ons contact opnemen.

Heeft op 07 juni 2016 om 16:48 geantwoord

Deze oplossing is mij helemaal niet aangeboden! Daarnaast is de oplossing zoals hierboven wel erg makkelijk en ga ik daarmee niet accoord. Dan ga verder met de klacht, dit is erg slecht voor zo'n groot bedrijf

Bericht van L’Oréal

11 maanden geleden - Mw Wilke heeft een e-mail van ons ontvangen en zij heeft hier inmiddels op gereageerd. Wij hebben haar gebeld en haar voice mail ingesproken met de vraag of zij ons wilt terugbellen, zodat wij telefonisch kunnen overleggen voor een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneWilke