Klacht: haar verpest na keratine behandeling bij Interhair Coiffure and Beauty

op 18 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 5 juni jl. heb ik via Groupon een Keratine behandeling voor lang haar gekocht bij Interhair Coiffure and Beauty, 10 juni gebruikt. Tijdens de behandeling werd mij verteld dat mijn haar echt geknipt moest worden (was net een week ervoor bij de kapper geknipt), dus extra kosten. Na de behandeling moest ik producten erbij kopen, shampoos voor de keratine behandeling (was eigen risico als ik het niet kocht) voor 44 euro. Ik heb me aan de spelregels gehouden. 3 dgn niet wassen en alleen met die producten wassen. Maar… mijn haar werd steeds droger en droger. Tot ik de structuur zag veranderen. Ik ben gisteren bij een andere kapper geweest en mijn haar is deels verbrand! En tot overmaat van ramp scheef geknipt. Ik heb een hele herstelbehandeling moeten doen! Ik wilde een recentie schrijven maar ik weet niet waar ik dat moet doen. Ik zie alleen positieve reacties maar ik wil de mensen waarschuwen deze behandeling niet te laten uitvoeren!

Als ik het aankoopbedrag terug kan krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 05 augustus 2016 om 15:45 geantwoord

Beste mevrouw Elzinga,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat de deal niet naar wens is.

Wij hebben u per e-mail verder geholpen omtrent uw kwestie. Graag verzoek ik u om te reageren op het e-mailbericht zodat wij u verder kunnen helpen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door m.maureen