Klacht: Haar verf garnier

op 13 juli 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb een maand geleden mijn haren geverft met garnier 6.0. Ik heb van naturen bruinhaar aan de onderkant is het lichter omdat ik vorig jaar de onderkant blond heb geverft. Ik wilde alles een kleur hebben en heb daarvoor dus de kleur 6.0 gehaald. Na het verfen kwam mijn gaat er knal oranje uit. Ik snapte het niet heb volgend de stappen gewerkt. Een week later probeerde ik het opnieuw. Ik kon het niet geloven maar het kwam er erger uit dan eerst. En me hoofdhuid brandde super erg. Ik had juik en irritaties terwijl ik dat nooit had bij Garnier en daatlm gebruikte ik ook dit merk. Vorige week heb ik het voor de derde keer geprobeerd. En het was toen donkeroranje. Ik kan niet geloven dat na 3 keer me haar te verfen, me haar zo erg is kapot gegaan omdat de verf niet lukte

Ik wil mijn geld terug voor de 3 dozen en vergoeding voor een verfbeurt bij een kapper

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:48 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Koutar gezocht. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Koutar dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben Koutar gevraagd ons te bellen zodat wij een oplossing kunnen bespreken. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Koutar ontvangen.

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:57 geantwoord

Ik heb geen email ontvangen of een belletje. Ik heb niks gehoord tot de ik deze reactie ontvangde

Bericht van L’Oréal

1 maand geleden - Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen op 3 oktober jl. hebben wij weer contact gehad met Koutar. We vinden het erg vervelend dat de mail die wij eerder hebben gezonden niet is aangekomen. Na het telefonische contact, hebben wij samen afgesproken om product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Koutar Bouhadi