Mijn Klacht:
Ik heb zelf amper tot geen haar. Toch had ik vandaag een lange blonde haar in mijn brood wat ik vandaag bij de Albert Heijn in Klarendal, te Arnhem heb gekocht. Het is mij vaker op gevallen dat er haren in mijn brood hebben gezeten, maar ik dacht dat het niet de moeite waard zou zijn om het te melden. Toch voel ik de behoefte nu om dat wel te doen.
Ik werk zelf in de horeca, dus ik weet zo iets kan gebeuren, maar wellicht dat er opgelet kan worden, want het is niet lekker om iemands anders haar te eten.
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en dat er misschien toch wat beter opgelet moet worden wie lange haar heeft en wie niet en of dit echt goed is opgestoken of niet.

