Klacht: haakse slijper met toebehoren

op 01 februari 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

aanbieding haakse slijper incl. universeel diamantzaagblad, sleutel, zijhandgreep. diameter van de zaagschijf: 125mm. Universeel diamantzaagblad was er dus NIET bij. Contact met Aldi gehad. Aldi Drachten schrijft via de mail: miscommunicatie, druk of zetfouten. Jammer.
Ik kan de haakse slijper terug brengen met de mail en aankoopbon en dan krijg ik mijn geld terug. Maar daar neem ik geen genoegen mee want deze dingen gebeuren met opzet. Zoals het heel duidelijk in de advertentie staat wil ik het product hebben en niet anders. Volgens mij moet Aldi leveren wat er in de folder staat. Ik heb de hele folder nageplozen maar staat ook niks over druk of zetfouten. De haakse slijper staat in de folder van week 3. Dit is bij Aldi niet de eerste keer dat ze zoiets flikken. Ik ben best wel boos op Aldi.

Ik ben tevreden als Aldi mij de universeel diamantzaagblad ( diameter van de zaagschijf 125mm) alsnog levert

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Okotoks

7 maanden geleden - Sorry voor het laat reageren op mijn klacht. Vanwege ziekte was het niet mogelijk. Het is belachelijk dat Aldi zoiets weer flikt. Maar goed, zij vinden dat het opgelost is door de haakse slijper terug te nemen. Dat ga ik nu dus ook volgende week doen. Ik wil u hartelijk bedanken voor uw moeite. Aldi is en blijft een log en lomp bedrijf in mijn ogen. Nogmaals dank. Hartelijke groet, Garbrand Maring

Alle klachten die gemeld zijn door Okotoks