Klacht: guus meeuwis teveel betaald

op 11 juni 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Zojuist de kaartjes uitgeprint van guus meeuwis. Blijkt het kaartje 60 euro te zijn en ik heb 80 euro per kaartje betaald. In de tijd van de reguliere verkoop heb ik het kaartje gekocht. Ik had niet in de gaten dat dit een doorverkoop site was, er waren namelijk nog genoeg kaarten te koop. Ook 80 euro klonk mij niet raar in de oren. Echter is een staanplaats 80 en een zitplaats 60 blijkt nu nu ik het kaartje zie. Ook bij het uitprinten zag ik pas dat er een andere naam op het kaartje staat dan de mijne. Op de site niet duidelijk te vinden dat om doorverkoop gaat. 20 euro per kaartje teveel betaald, 8 kaartjes gekocht……

Ik hoop dat we vanavond naar binnen kunnen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

6 maanden geleden - Beste karen, Wij als Onlineticketshop zijn een doorverkoop van kaarten. Daar wij doorgaans al meer betalen voor de kaarten, ontstaat er een prijsverschil. Daarnaast houden wij rekening met vraag en aanbod. De naam die op de kaarten staat is de naam van de eerste koper. Echter doet dit niets af aan de geldigheid van de kaarten zoals u gemerkt heeft. Bij de ingang wordt de barcode gescand en krijgt u toegang tot het evenement. Wij hopen dat u ondanks uw zorgen heeft genoten van het concert! Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 05 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door karennnnn