Klacht: GSU doet net of er een overeenkomst bestaat.

op 09 juli 2012 over GSU in de categorie Energieleveranciers

In juli 2012 ontving ik ineens een factuur voor een basisabonnement voor een combiketel.

Ik heb nooit eerder abonnementsgeld aan GSU betaald. Ik heb geen overeenkomst met GSU afgesloten. GSU heeft nog nooit onderhoud aan mijn ketel gepleegd.

Op informatie over een “zogenaamde” overname van onderhoudscontracten door GSU van het failliete bedrijf Norm had ik een jaar eerder al gereageerd door te stellen dat GSU geen contract overgenomen kan hebben omdat Norm al een jaar of 2 geen onderhoud meer pleegde en ik geen onderhoudscontract aan Norm betaalde (dat was dus verouderde informatie). Tussentijds is er ook nog een keer een monteur langgewenst (zonder afspraak, ik vond een briefje in de bus wegens mijn afwezigheid). Hierop heb ik nog een e-mail gestuurd om ook dat misverstand te melden.

Hoe volhardend kun je zijn in het maken van fouten? GSU heeft zijn administratie niet op orde en/of blijft gewoon hardnekkig acteren alsof er een overeenkomst bestaat….

GSU moet zijn administratie gewoon op orde maken. Een bepaald excuus zou natuurlijk beschaafd zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door WTALM