Klacht: GSMWeb zegt error ligt aan Tele2

op 30 juni 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 25 juni telefoon besteld met abbonement van tele2. Zou eerst volgende werkdag leverbaar moeten zijn. Maandag contact opgenomen wanneer de bestelling komt. Klantenservice zegt er is een error met het aansluiten en tele2 moet terugkoppelen. Tele2 gebeld, zegt dat ze niks hebben vernomen van GSMWeb. Hierover gebeld en GSMWeb zegt dit wel te hebben gedaan. Het ene woord tegen het andere, als klant kan ik hier niks mee.

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon geleverd is vóór dinsdag 5 juli aangezien ik dan drie weken niet meer in nederland ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jonathan_glk