Klacht: GSMWEB is nalatig en annuleert niet op tijd en stuurt verkeerd toestel

op 27 mei 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 22-04 op hun website terecht gekomen. Ik dacht een offerte aan te vragen voor mijn verlenging bij t-mobile. Ik kreeg een sms en dacht dat dit de contractopmaak was. Nooit een bevestiging gehad per e-mail of een contract per post. Op 25-04 ging ik er van uit dat de verlenging niet goed door was gekomen, maar besloot toch een mail te sturen naar hun dat ik van de verlenging af zie en dat ik mij op de 14 dagen bedenktijd wil beroepen en dat ik over ga stappen naar KPN. Deze mail de dag erna voor de zekerheid nog een keer geforward.

Ondertussen kreeg ik alles van KPN binnen en nam ik met plezier in gebruik. Tot ik een sms kreeg van GSMWeb dat mn toestel er aan kwam. Ik dacht dit klopt niet! Contact opgenomen met GSMweb en zij geven aan: Je kan niet zomaar annuleren, we hebben je e-mail wel gehad maar hebben het niet geannuleerd. Nu zit je buiten de 14 bedenktijd. Ik wist niet wat ik las! Ik zat nu met 2 abonnementen opgescheept..

Vervolgens heel veel mailcontacten gehad en zij vertelde mij elke keer dat T-mobile dit moest regelen. T-mobile heeft me super goed geholpen! Zeker voor een klant die eigenlijk wilt vertrekken. Een keer of 13 keer contact gehad met T-mobile en zij gaven aan dat GSMweb dit echt moet doen omdat zij de dealer zijn. Heel logisch natuurlijk! GSMweb vertikt het alleen maar!

Midden in de zaak kreeg ik mijn toestel toegestuurd. Dat is het moment dat ik met KPN in contact ben gegaan om mijn verlenging stop te zetten. Ik zat daar net buiten mijn bedenktijd maar zij waren zo aardig om toch de verlenging te annuleren en het toestel GEBRUIKT weer in ontvangst te nemen! SUPER!

Na het terugsturen van mijn mooie iPhone 6S maak ik de telefoon van GSMweb open. Mn ogen vielen er bijna uit! Het verkeerde toestel was geleverd!!! een iPhone SE!!!! Ik was helemaal teneergeslagen en mn energie raakte op. Ik besloot GSMweb uiteindelijk een compromis voor te stellen en te zeggen dat ik de verlenging voor lief nam, maar wel graag het toestel wilde hebben wat ik had besteld. Zij gaven aan dat ik dit had besteld en dat ik dat op de bevestiging terug kon zien. MAAR ik had helemaal nooit een bevestiging ontvangen dus dan had ik het wel eerder kunnen zien en door kunnen geven aan Gsmweb!

Ze nemen geen geopende dozen retour en konden weeer niets voor me betekenen. Zij blunderen en hoop en ik heb nu een abonnement wat ik niet wil en een toestel wat ik al helemaal niet wil! Bij KPN had ik veel kortingen gekregen o.a. ook voor TV, dat scheelde mij 25 euro per maand. Die ben ik nu ook kwijt. En dat mens van GSMweb geeft als oplossing: Dan verkoopt u de telefoon en haalt u een iphone 6S. Als ik dit toestel verkoop voor misschien met een gelukje 500 euro moet ik op zn minst nog 250 euro bijbetalen voor iPhone 6S 16GB terwijl ik een 64GB heb besteld. Echt dramatisch deze zaak en echt het minst klantvriendelijkste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De mensen lijken van steen die achter de telefoon zitten. Ik laat het er overigens niet bij zitten. Als hun mijn toestel had geannuleerd had ik nu met een gewldig toestel gezeten en een geweldig telefoon en tv abonnement. En dan doe je als klant een stap opzij en dan kunnen ze nog geen moer voor je betekenen!

Ik wil het toestel EN de verlenging eruit hebben, dan pas laat ik dit rusten. Ik beroep mij nog steeds op de 14 dagen bedenktijd voor de dienst en 14 dagen bedenktijd voor het toestel! Ik heb het toestel nog geen week in bezit en de doos is alleen open geweest!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LJF1988