Klacht: GSMWEB draait om een persson blijkbaar een ene Samina!! de niets kan of wil voor de klant!!

op 18 oktober 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

deze dame is blijkbaar de enige die de telefoon daar opneemt en niet kan door verbinden als zij al haar tekst van de protocol heeft opgelezen! Na meerdere telefoontje belooft men dat het toestel binnen is en niet met de post kon gaan die dag (vrijdag 14-10), maar na het weekend zal deze worden verzonden. Nu zegt de dame in kwestie dat dit maar een aanname was en geen afspraak.

Na zelfs mailen en verzoek om een duidelijke leverdatum is de arrogantie nog steeds niet gedaald en zegt men nu dat het abonnement niet te annuleren is en dat men niets weet van een juiste leverdatum. Het enige wat de dame kon aangeven (wederom tekst uit een protocol) wij streven ernaar binnen 48 uur een reactie te geven op uw mail!

Een ding aan u allen, denk na voor u iets bij GSMWEB besteld, heeft namelijk nul service!

Als men kan leveren en zegt wanneer dit precies is, of de aanvraag per direct annuleren dat de bestelling bij een betrouwbaarder partij gedaan kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 607b