Klacht: telefoon had problemen met lader en kwam terug zonder microfoonfunctie

op 31 juli 2013 over GSM Shop in de categorie Telecomwinkels

Mijn zoon heeft een samsung galacy IIIS die problemen had met de oplader. Nadat hij bij de GSM shop in Hilversum – Leeuwenstraat de telefoon had gebracht en na meerdere keren terug te zijn gegaan omdat de oplader nog steeds niet werkte, kreeg hij de telefoon terug met een nieuw probleem. Er was gene microfoon functie meer. we hebben dit direct gemeld en de telefoon werd weer aangenomen, met schijnbaar gratis reparatie.
Na een paar dagen gaat mijn zoon de telefoon ophalen en krijgt hij te horen van het personeel dat de microfoon kapot is op de moederschijf en dat ze er niks aan kunnen doen.
Ik heb toen gebeld en kreeg een zeer onvriendelijke medewerker aan de lijn die zei dat wij hem niet konden bewijzen dat de telefoon niet al kapot was en dat ze daarom gene aansprakelijkheid hadden.
Dus werd ik gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Ik vind het ongelofelijk dat dit kan, zeker nadat mijn zoon nog met de telefoon had gebeld in hun winkel om goedkeuring van het tarief te krijgen voordat hij hem afgaf.
een zeer slechte zaak. Dit verdient aandacht. Nu zitten we met ene telefoon die geen microfoon functie meer heeft.

dat het gerepareerd wordt en de telefoon weer werkt als voorheen

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSM Shop

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSM Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door quando123