Klacht: gsm reparatie en oorzaak

op 13 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na de afhandeling van mijn defecte gsm trace nr; iRMAVODA11567528 werd er gesteld dat de oorzaak vervuiling was en bij een volgende keer de reparatie voor mijn rekening zou zijn?
Beetje vreemd dat een toestel van 2 maanden oud al dus danig vervuild zou zijn dat je er niet meer mee kon verstaan worden als je beld of gebeld werd.Er zou zand? en een of ander slijpsel in zitten?? Hiervoor had ik een Lg een soortgelijk gsm en 2 jaar lang zonder problemen en onder gelijke gebruiks condities. Let wel NORMAAL gebruik
Als er dus in deze korte periode zoveel vervuiling in zou zitten (wat niet te zien was bij afstaan van de gsm, was nog zga nieuw)dat die onbruikbaar werd als telefoon. Mag ik graag het rapport zien want het is hoogst vreemd te noemen om zonder bewijs zoiets tenoemen. Mocht er na verloop van tijd weer de zelfde klacht komen ( onder de zelfde gebruiks condities)en weer het zelfde geconstateerd worden dan wil ik zeer zeker een bewijs krijgen en zal het ook de laatste Samsung gsm zijn. Te gek voor woorden dat een gsm na twee maanden inwendig vervuild is, dat ding is nagenoeg hermetisch dicht!!

Als er en bewijs van constatering bij geleverd wordt. De snelheid van afhandeling was prima. Enkel de reden van het defect heb ik mijn vraag tekens bij!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 03 februari 2014 om 10:51 geantwoord

Geachte Keek,

Betreffende uw klacht hebben wij u voorzien van uitleg, maar helaas niet meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u toch aanvullende vragen hebben, beantwoorden wij deze graag voor u!

Dynafix WeCare Team

Heeft op 03 februari 2014 om 12:49 geantwoord

De oplossing is niet echt een oplossing. Schoon maken van vuil wst voor een speakertje ligt na twee maanden. Dit is meer een fout in de constructie zou ik zeggen. Let wel twee maanden bij normaal gebruik. Als ik hier voor een ander merk toestel had die twee jaar werkte zonder vuil ! Ga je toch wel nadenken over dit merk. !! Maar bedankt voor het schoonmaken .

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Keek