Klacht: gsm nummer van prive persoon door onbekenden ingevuld

op 28 juni 2016 over Google in de categorie Zoekdiensten

Als via google een coffeeshop in maastricht wordt gezocht, dan vind je onder andere coffeeshop club 69. Hier staat als telefoonnummer een 06 nummer ingevuld, terwijl de coffeeshop stelt geen 06 nummer te hebben. De persoon die in het bezit is van dit nummer wordt overdag en ’s nachts gebeld door klanten van de coffeeshop, en wil dat het nummer verwijderd wordt. Bij het personeel van de coffeeshop wordt laconiek of niet gereageerd. Blijkbaar kan je zelf een nummer invoeren, dat is blijkbaar door een onbekend persoon gebeurd, maar blijkbaar doet Google (Mapds ?) geen moeite om deze aanpassing of aanvulling te controleren. Hoe komt de betreffende ( mijn stiefzoon) van dit ongewenst gebruik van zijn nummer af, en waarom wordt dit niet gecontroleerd ?

Als het nummer vewijderd wordt, Google deze invoer beter controleert, en het liefst degene die het nummer ingevoerd heeft op een zwarte lijst zet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fransom