Klacht: Grove Nalatigheid bij de klantenservice en finaciële afdeling.

op 19 december 2012 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb via de klantenservice meerdere malen telefonisch contact gehad. Echter zijn er een deel van deze gesprekken niet in het computersysteem verwerkt. Daarnaast wordt er ook beweerd dat er bepaalde medewerkers niet werkzaam zouden zijn voor caiway.
Ik heb in meerdere telefonische contacten aangegeven dat ik bezig was met de schuldhulpverlening. Telkens was dit geen probleem. De laatste keer dat ik telefonisch contact had met een medewerker voor de zomer was op 15 juni 2012. Het openstaande bedrag was toen 400 euro. Daarna heb ik geen contact meer gehad met Caiway. Ik heb ook geen post meer ontvangen van Caiway of instantie’s die brieven stuurde uit naam van Caiway.

Echter op 19 december 2012 kreeg ik te horen van een medewerker van caiway dat het openstaande bedrag 700 euro is. Dit is 300 euro meer dan wat mij is medegedeeld. Dit bedrag zou zijn opgebouwd uit 4 maanden abonnementskosten, afsluitingkosten en telefonie kosten. Op de vraag of ik hier een afschrift van kon krijgen, kreeg ik een negatief antwoord. Als het openstaande bedrag 400 euro was geweest, zoals mij was medegedeeld dat had ik dit willen voldoen en de producten willen blijven afnemen bij Caiway. Ik ga dan ook niet akkoord met de hoogte van het bedrag.

Tevens heb ik op 10 december een mail gestuurd naar spoed@caiway.nl. Hier heb ik tot op heden nog geen reactie op gehad. Ik heb de mail als bijlage bij deze klacht gevoed.

Ik heb getuigen die voor mij kunnen verklaren welke afspraken ik met de medewerkers heb gemaakt en welke data en tijdstippen ik naar Caiway heb gebeld. Dit omdat er in alle gevallen op de laatste na, altijd iemand bij mij was die het gesprek kon horen.

Ten eerste door de grove nalatigheid van enkele medewerkers van Caiway heb ik onnodige financiële schade geleden. Ik verwacht dan ook een tegemoetkoming in deze schade.

Doordat de communicatie vanuit Caiway ondermaats was en de geleden schade zie ik als oplossing dat ik een bedrag van 500 euro betaal en dat ik dan direct wordt aangesloten voor alle diensten en abonnementen (met uitzondering van Film 1. In ieder geval voor 22 december 2012.

Tevens verwacht ik dat ik voor vrijdag 21 december 2012 middels de email een reactie van Caiway ontvang.

Bericht van Caiway

6 jaren geleden - Caiway kan deze klacht niet in behandeling nemen omdat dit dossier niet meer bij Caiway in behandeling is. De deurwaarder heeft tussen 5 juli 2012 tot en met heden meerdere malen contact gezocht en ook het totaal openstaande bedrag kenbaar gemaakt. Wanneer u het niet eens bent met deze vordering dan kunt u contact opnemen met het betreffende deurwaarderdskantoor. Dit is het aanspreekpunt op dit moment. Met vriendelijke groet, Michiel de Vries

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht pully83

6 jaren geleden - Dit is totaal geen oplossing en zelfs niet eens een tegemoetkoming voor de geleden schade. Daarnaast is er nooit post ontvangen van de door u genoemde deurwaarder. Tot op heden is er nog geen oplossing geboden door het bedrijf.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Caiway beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pully83