Klacht: Groupon Service van NIKS!

op 05 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb twee usb sticks van 64 gb via groupon besteld.
Deze heb ik netjes op tijd ontvangen.
Nu wilde ik de sticks gaan gebruiken maar ze “doen” het niet.
Ik moet de USB sticks formatteren, echter het formatteren kan niet worden voltooid.
Twee waardeloze USB sticks (€ 59,00).
Na een 1e bericht te hebben gestuurd aan Groupon.nl netjes een bericht terug dat het probleem bekend was en er naar een oplossing werd gezocht.
Na een week nogmaals een 2e bericht gestuurd met de vraag waar de oplossing bleef, geen reactie.
Na nog een week een 3e bericht te hebben gestuurd een reactie gekregen dat ik zelf maar contact op moet nemen met Glamouretto, de leverancier van de USB sticks.
Nadat ik de klantenservice, nou ja service, had gebeld werd dat door de medewerker bevestigd, ik moest met glamouretto maar contact opnemen.
Groupon was een tussenpersoon, nadat ik tegen de medewerker zei dat ik bij Groupon de USB sticks heb besteld zei hij dat ik toch echt met de leverancier contact op moest nemen, dat stond in de voorwaarden. Nadat ik aangaf hier niet tevreden mee te zijn en mij negatief over Groupon zou uitlaten werd daar lachwekkend op gereageerd van “U doet maar”.

Ik zou tevreden zijn zijn met een oplossing die mij geen extra geld zou gaan kosten. Als ik de sticks naar Finland moet opsturen (aangetekend) ben ik toch weer €9,50 kwijt, verzekerd zelfs € 16,00.
Ik wil nieuwe werkende sticks of anders het aankoopbedrag van € 59,00.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 26 februari 2013 om 17:48 geantwoord

Beste Rien,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door CB600F