Klacht: Groupon prijs duurder dan normale prijs voor Aqua Mundo

op 13 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

In mei heb ik 6 volwassene en 3 kindere entree kaartjes voor Aqua Mundo Eemhof gekocht. Ze zijn nog tot 30 september geldig. Nu dat ik probeer te reserveren, zie ik op het website van Center parcs Eemhof dat ik nog 12.70 EUR per kaartje moet betalen. Dus in total kost het 25.4 EUR per volwassene en normale prijs is maar 19.70 EUR. Dat is helemaal niet acceptabel!!

Als ik wel mijn kaartjes als gratis entree kaartjes zou gebruiken mogen of helemaal retourneren!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 15 september 2016 om 11:27 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Aliyeva,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u op de site van de dealaanbieder bij moet betalen.

Uit deze beschrijving maken wij op dat de codes niet juist worden verwerkt, waardoor u het volledige bedrag opnieuw moet betalen.

Deze kwestie kunt u bespreken met Center Parcs wij adviseren u om contact op te nemen met de dealaanbieder. U hoeft namelijk niks bij te betalen bij het maken van een reservering.

De dealaanbieder is te bereiken via de contactgegevens die staan aangegeven in volgende link:

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door madinaalieva