Klacht: Groupon klantenservice

op 12 december 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb in verband met de slechte werking van het bestellingsvolgsysteem contact opgenomen met de klantenservice in de hoop dat zij mij van informatie konden verschaffen die normaal gesproken bij het volgen van de zending te verwachten is. Ik krijg echter als enig antwoord dat de levertijd nog niet verstreken is en dat ik moet afwachten. Dit is echter niet het antwoord op mijn vraag, want ik heb aangegeven te willen weten waarom het volgsysteem onvolledig is en of de klantenservice mij wellicht aanvullende informatie kan geven dan de voorwaarden die erg duidelijk op de groupon zelf zijn vermeld.
Vervolgens heb ik wederom een klacht ingediend bij de klantenservice omdat de dame die ik sprak het gesprek nogal onvriendelijk en abrupt afrondde. Hierop kreeg ik erg snel een reactie dat ik mijn levertijd moest afwachten.

Inmiddels is de levertijd ook verstreken en ik heb uiteraard nog niets ontvangen en de status in de bestellingsvolgsysteem is onveranderd ten opzichte van de dag na aankoop.

Ik wil een gedegen reactie op mijn klachten aangaande het volgsysteem van de bestelling.
Daarnaast vind ik het passend om een excuus te bieden voor de manier van omgaan met mijn klacht, het meermaals niet lezen van de klacht alvorens te reageren en het ongepaste gedrag van de dame op de chat.

Mijn pakketje wacht ik ook nog met smart af.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly2