Klacht: Groupon en Harbour Club stelen even heel simpel €59,95

op 03 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Groupon deal voor een etentje bij de Harbour Club gekocht. Wat ik niet wist, tijdens het online reserveren wordt je Groupon al verzilverd! Wij moesten helaas door ziekte de reservering telefonisch bij de Harbour Club annuleren. Geen probleem was dat volgens de medewerker van de Harbour Club, ik ging er dus vanuit dat de reservering vanuit de Harbour Club geannuleerd was. Echter was de reservering nooit geannuleerd, en toen ik een nieuwe reservering wilde maken kon ik geen nieuwe reservering maken want mijn groupon stond nog steeds op verzilverd. Diverse telefoontjes en mailtjes heeft allemaal niets geholpen, zowel Groupon als Harbour Club zeggen doodleuk \”groupon is al verzilverd dus kunnen dit niet corrigeren\”.

Groupon kan heus WEL de verzilvering ongedaan maken waardoor ik een nieuwe reservering kan maken OF een nieuwe groupondeal aanbieden OF iets waardoor ik niet doodleuk €59,95 kwijt ben doordat een groupon al verzilverd was door een online reservering en ik daar nooit geweest ben! Groupon heeft zijn geld ontvangen door de verzilvering, alleen ik heb niks ontvangen en dat zou duidelijk zijn als jullie groupon niet online verzilveren maar pas wanneer deze overhandigd worden op locatie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SMLT