Klacht: Groupon Credits

op 12 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ongeveer ruim een jaar geleden heb ik via Groupon een deal gekocht om parachute te springen. Dit was een cadeau voor mijn vriend, maar die was daar niet bepaald blij mee. Na wikken en wegen heb ik Groupon gebeld en mijn verhaal voorgelegd, en ik was blij met hun actie dat zij mijn deal om wilde zetten in Groupon Credits a 249 euro. Ik was tevreden (in tussen moest ik nog wel een 4/5 keer bellen of mailen, omdat de deal nog steeds niet was omgezet in Credits, maar dit is allemaal goed gekomen.)
Deze Groupon Credits zijn een jaar geldig en vorige week wilde ik dan ook een reis boeken via Groupon met mijn Groupon Credits.
Nu is gebleken dat ik deze reis niet kan boeken omdat deze reis direct moet worden gereserveerd bij de aanbieder..? Het ‘systeem’ van Groupon kan mijn credits a 249 euro niet inzetten voor de deal die ik heb gezien. Groupon biedt deze reis aan en ik ben dan ook van mening dat ik hier met mijn credits moet kunnen betalen. Zelfs in alle voorwaarden die zichtbaar zijn voor de klant staat niks vermeldt over de eventuele beperkingen die de credits met zich mee brengen. Het is dan ook niet mijn probleem dat Groupon dit achter de schermen niet voor elkaar kan krijgen. Groupon biedt dit aan, en ik heb Groupon Credits. Dit is mijn klacht en wil hier erg graag in geholpen worden want ik vind 249 euro erg veel geld en verwacht dan ook dat mijn klacht serieus wordt genomen.

Ik wil graag mijn Groupon Credits inzetten voor deze reis, of een andere oplossing is dat Groupon mijn credits terug stort naar mijn rekening a 249 euro, zodat ik zelf alsnog de deal op Groupon kan bestellen. Dan hebben zij alsnog een tevreden klant (en hun relatie is dan ook tevreden) enkel moeten zij eerst even mijn geld terug storten zodat ik dit kan boeken. Als dit opgelost kan worden zie ik eigenlijk alleen maar
Ik ben nog meer tevreden als dit op zeer korte termijn geregeld kan worden aangezien mijn reis op 28 juli a.s. zal plaatsvinden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LotteM