Klacht: groupon bonnen niet te innen binnen de tijd; wacht nu al maanden op antwoord

op 03 juli 2012 over Binqy.com in de categorie Fotoservice

Geachte heren en dames,

Ik ben het niet eens met de kosten.
De reden is dat ik op 5 april de boeken wilde bestellen. Dit was binnen de termijn.
Echter het bestellen was onmogelijk. Dat ligt niet aan mij. Maar aan u. Daarom heb ik verlengd!! Als u nu kosten moet maken is dat jammer, maar die zijn voor uw rekening.
Omdat ik u niet kon bereiken –ook niet op de tel nrs die ik via via op internet kon vinden- heb ik uiteindelijk op 5 april groupon gebeld. Die gaven mij uw email adres jpbinqy. Met de opm dat het dan snel, nl die dag nog, geregeld werd. Dat blijkt niet waar. Bovendien vertelden ze mij dat er al 2 boeken waren geïnd. Dit tot mij stomme verbazing, want ik had nog geen boek gemaakt. Door ziekte kon ik daarna niet reageren. Nu moet ik betalen. Dat lijkt me absoluut niet redelijk.
Ik wacht uw reactie af.

Hoogachtend,
Th. R. van der Wal

alsnog de bonnen vrijgeven

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Binqy.com in behandeling genomen

Bericht van Binqy.com

4 jaren geleden - Beste Thr, Wat vervelend dat het zo mis is gegaan met je bestelling en dat je vervolgens niet netjes te woord bent gestaan, mijn excuus hiervoor. Graag verneem ik of je ondertussen wel naar tevredenheid bent geholpen of dat ik nog iets voor je kan betekenen. Vriendelijke groeten, Laura Binqy

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Binqy.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Binqy.com

Heeft op 02 april 2013 om 21:49 geantwoord

Na mail contact te hebben gehad met meneer hebben wij hem nieuwe codes aangeboden. Meneer was erg tevreden met deze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door ThR