Klacht: Groupon beantwoord mails niet, willen nergens bij helpen!

op 10 juni 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een artikel gekocht bij groupon van tien euro, helaas klopt de maat helemaal niet zoals groupon beschrijft.
Nu moet ik een retoursprocedure opstarten wat weken duurt en waarbij ik het product van tien euro retour moet sturen op eigen kosten naar Frankrijk, waarbij de verzendkosten hoger uitkomen dan het product zelf!
Mails worden pas na 3 a 4 weken beantwoord en bij direct terug mailen duurt dit weer een eeuwigheid.
Voor een vraag of klacht over een product wat via groupon is gekocht word je als klant doorverwezen naar de fabrikant in het buitenland omdat zij hier niets meer mee van doen hebben.
Verschrikkelijke service. De weegschaal die groupon aanbied werkt voor geen meter, geeft zelfs de verkeerde metingen aan.
Hierop gemaild maar word zoals hierboven vermeld doorverwezen naar de fabrikant in Italie!!!

Ik wil mijn geld terug voor de producten. totaal 30 euro!
dit gaat helemaal nergens over, zulke slechte service heb ik nog nooit meegemaakt!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 08 juni 2016 om 18:47 geantwoord

Groupon lijkt doen voordoen dat zij de klacht hebben opgelost maar doen helemaal niets.

Alle klachten die gemeld zijn door markvn87