Klacht: Groupon automatisch omgezet in abonnement zonder te mededeling

op 26 juli 2013 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Een 6 maanden abonnement van Groupon is zonder mededeling omgezet in een betaald abonnement. Ik heb niets ondertekend, ben niet op de hoogte gesteld hiervan. Ik zie alleen dat er maandelijks rond de 41 euro wordt afgeschreven.
Op de Groupon stond niets van automatische omzetting in abonnement. Ik heb ook niets ondertekend bij de verzilvering.

Per direct stopzetting abonnement en retournering abonnementskosten. En brief waarin stopzetting zwart op wit staat met excuses.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:16 geantwoord

Beste heer/mevrouw Allart,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Bonnie Allart