Klacht: Groupdeal reageert niet

op 31 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb deze klacht hier al eerder gemeld nl dat Groupdeal niet reageert op een verzoek per mail om retourzendingsgegevens te doen toekomen.
Groupdeal gaf op deze site aan dat ze mij de retourmail hadden gestuurd en daarom was de klacht afgesloten. Helaas heeft Groupdeal zich niet aan zijn woord gehouden en heb ik de beloofde mail met retourgegevens voor de niet werkende lijm pen nog steeds niet ontvangen. De eerste mail was van 17 augustus en de tweede was van 24 augustus !

Gewenste Oplossing:

ontvangst van de gevraagde gegevens en een nette spoedige afhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 02 september 2016 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Scholz,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u onze berichten niet ontvangen.

Wij hebben namelijk 2x de retourgegevens verstuurd naar uw mailadres, namelijk op 22 augustus en 30 augustus.

De retourgegevens zullen wij nogmaals verzenden vanuit een ander mailsysteem, wellicht ontvangt u dan wel ons bericht.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Heeft op 28 september 2016 om 10:17 geantwoord

restitutie heb ik niet ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door ascholz