Klacht: groupdeal bon voor hotel aan costa brava

op 12 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had mij in 2012 een bon gekocht voor hotel aan costa brava. Toen ik deze wou boeken in september bleek dat het reisbureau falliet was gegaan ik heb toen meerdere mails gestuurd naar groupdeal maar deze bleven steeds onbeantwoord nu vorige week kreeg ik eindelijk antwoord van groupdeal. Nu zeiden ze dat ik te laat was voor de mail te versturen omdat deze bon in oktober vervallen was nu heb ik bewijs doorgestuurd dat ik al mails had gestuurd in september ik had deze nog staan tussen mijn verzonden items. En toen hoorde ik weer niks van groupdeal. Ik weet nu nie of ze dit zo doen met al haar klanten ma ik vind dit niet kunnen! Waarom betalen ze gewoon mijn bon nie terug op mijn rekening ipv mij zo aan het lijntje te houden! Ik weet nie wa ik nu nog meer kan doen!

Gewenste Oplossing:

mijn geld van mijn bon terug das 239,99euro da ik graag terug op mijn rekening wil zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds door onze klantenservice opgelost.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kevindbacker