Klacht: grote vertraging op 20 juni 2017

op 27 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik maak zelden gebruik van de NS. Nu moest ik naar den haag Ypenburg voor een cursus. Op de terugweg was er een trein stilgevallen in de tunnel van Delft. Ik kon op een gegeven moment alleen nog maar reizen naar delft en daar wachten tot er wat ging gebeuren. In de hitte staan wachten. Cursus was uit om 15:40 uur. het station is 3 minuten lopen. ik was om 19:10 uur thuis in Rotterdam zonder dat er ook maar iets gedaan was. Geen water of zo gewoon iedereen laten wachten op het perron. Geen inzet bussen om de mensen af te voeren. Toen alles weer ging rijden heb ik 3 treinen moeten laten passeren voordat ik als een haring in een ton vervoerd kon worden. NS voor mij als ik het even kan regelen niet meer dan maar file. Te schandalig voor woorden om mensen massaal op een perron samen te laten komen zonder enige voorziening. Nergens ook maar 1 personeelslid van de NS kunnen vinden om te vragen wat de voortgang was. Een reisduur van den haag – Rotterdam met een reistijd van meer dan 3 uur?????.

Ik heb voor deze reis een bedrag van 14,40 euro betaald voor een retour rotterdam - den haag Ypenburg. Gelet op alle gangbare regels met betrekking tot overschrijding van vervoerstijden zou terugbetaling van het bedrag een goede tegemoetkoming zijn. Zie dus gaarne het bedrag van 14,40 euro op mijn girorekening NL75ingb0006413605 teruggestort worden ter compensatie van de reistijdoverschrijding en het aan het lot overlaten van de reizigers.

Alle klachten die gemeld zijn door anthonius1454