Klacht: Grote puinhoop binnen de verschillende afdelingen Direktbank

op 13 mei 2015 over direktbank in de categorie Banken

Vorig jaar november wilden wij onderwaterstand hypotheek WOZ waarde aflossen en per 1 januari de 15% aflossing boetevrij van hypotheek doen. Volgens de bevestigingsbrief van Direktbank zou dat op 1 december 2014 respectievelijk 1 januari 2015 geincasseerd worden. De onderwaterstand heb ik vorige week zelf maar overgeboekt en de 15% werd pas 1 februari 2015 automatisch geincasseerd. Wel werd ons in januari medegedeeld dat eea fout was gegaan en wij met terugwerkende kracht hypotheekrente teruggestort zouden krijgen. Tot opheden gebeurt er niets. De incassoafdeling stuurt ons dreigbrieven. De klantenservcie beidt ons excuses aan. Dit gaat maar door en gaat maar door. Vanaf vorige maand storneer ik ieder bedrag en boek het juiste bedrag weer naar de Direktbank met een emailbericht van de stornering en de juist betaling zodat iedereen weet wat er speelt. Het blijft een puinhoop. Bedreigingen met medling bij de BKR Tiel. Etc. Ik heb een dossier van 1 meter hoogte via pakketdienst verzonden naar de directie van de Direktbank maar krijg geen enkele melding terug.
Wat overblijft is een advocaat. Trosradar, de Telegraaf of het AD. IK ben het goed zat. Bij de Direktbank weet niemand wat er gebeurt. Maar nog erger men wil de correspondentie die wij inmiddels hebben vanaf november 2014 ook niet ontvangen. Iedereen blijft stug voor zich kijken en niemand pakt het op. Betreurenswaardig. Ik heb inmiddels wel al gemeld bij de AFM dat we tegengewerkt worden mbt aflossen hypotheek. Een grote chaos binnen de Direktbank.

Als dit opgelost wordt. Iemand of 1 afdeling moet dit oppakken en oplossen. Op dit moment heb ik 20 verschillende namen die zich er mee bezig houden en de chaos wordt alleen maar groter.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door direktbank in behandeling genomen

direktbank

Heeft op 15 mei 2015 om 12:57 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat direktbank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 17 juni 2016 om 13:58 geantwoord

Inmiddels is het 17 juni 2016. Er is helemaal niets opgelost. Nog erger. De problemen zijn torenhoog geworden. Direktbank is volslagen doorgeslagen. Klacht bij ABN Amro neergelegd. Die zeggen: Direktbank is niet ABN Amro. Daar kunnen wij niets mee doen. Inmiddels heeft de Direktbank onze dagvaarding ontvangen. Volgens de Direktbank zelf niet. Wat een klucht! Wordt vervolgd!!

Alle klachten die gemeld zijn door KraKo