Klacht: Grote fout medewerker zagerij

op 13 augustus 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Vanmorgen met 3 van onze deuren naar de Gamma gegaan om ze te laten inkorten. Van tevoren werd gezegd; zagen is op risico van de klant.
Uiteraard gingen wij daarmee akkoord mits het verkeerd door ons was opgemeten.
Bij de zagerij komt een jongeman ons helpen. Wij hebben gezegd, van alle 3 de deuren moet 1 cm vanaf. De eerste deur meet hij netjes op en de 1 cm is er snel vanaf. Echter de tweede deur zet hij klakkeloos op de zaagmachine en gaat er vanuit dat deze deur dezelfde maat heeft als de vorige deur en begint te zagen! 4cm!!!! Mijn vader roept: stop! Wat doe je nou?!! Hij stopt dus met zagen met het gevolg dat wij nu met een deur zitten waar een heel stuk in gezaagd is. Hier ben ik absoluut niet mee akkoord gegaan, zegt hij nog eens doodleuk: dat is het risico van de klant. Ja dit moet niet gekker worden zeg! Hij zet de deur er klakkeloos neer zonder op te meten en begint te zagen. Dan is het toch zijn fout!!! Als wij hem zelf opgemeten hadden en hij bleek achteraf te kort afgezaagd te zijn, ja dan begrijp ik dat dat onze fout is. Maar dit is schandalig. Bij de laatste deur vraagt hij nog eens: bij deze deur ook een halve cm eraf? Die kerel mankeert echt wat aan zijn oren en is er met zijn gedachten gewoon niet bij. We hebben hem duidelijk gezegd, bij alle 3 de deuren 1 cm eraf. Dus nee geen halve cm!
De “manager” van Gamma Meppel zegt dat hij niets voor ons kan doen, dat het risico van de klant is. Uit coulance kan hij ons een vulmiddel geven. Heb ze gezegd dat hun er maar voor moesten zorgen dat de deur gemaakt wordt en ik de deur achterlaat voor reparatie. Maar daar wilden ze niet aan beginnen. Als ik voet bij stuk hou loopt de “manager” van me weg en zegt dat hij dat niets voor ons kan doen. De collega van de zagerij zou nog wel flink op zijn donder krijgen zei hij; alsof ik daar wat aan heb. Uiteindelijk het vulmiddel maar meegenomen, maar u begrijpt dat ik ontzettend boos ben en ik nu met een grote zaaggleuf in de deur zit, wat er niet uit ziet.

Ik ben tevreden als de deur door Gamma gerepareerd wordt en anders zorgen ze maar voor een nieuwe deur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy1982