Klacht: Grote fout!

op 23 april 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenmiddag danes/heren van Etos,

Jullie zijn flink in de fout gegaan met Moederdag, Moederdag is dit haar 14 mei 2017 en niet zoals op jullue actie folder 24 mei 2017.

Vraag me af hoe jullie dit gaat “oplossen” en herstellen, dat kost geld zou ik denken.

Ik wens jullie daar heel veel succes mee en ben erg benieuwd met de correctie!

Met vriendelijke groet,
Liesbeth Stoute

[email protected]

Gewenste Oplossing:

Neem aan in de nieuwe folder???

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.C. Stoute