Klacht: Groot pakje shag in verhouding duurder dan kleinere

op 09 mei 2016 over Pall Mall in de categorie Sigaretten

Ik wil mijn beklag doen bij pall mall zelf.
Kan iemand mij verwijzem naar een directe site of een email adres? Dit kan ik niet vinden op google.

Ik koop normaal zware shag van pall mall, ‘xl’ verpakking (50gr. €7,20)
Aangezien deze op was in de winkel, kocht ik een groter pakje, ‘mega’ verpakking (60gr. €9,60) en mijn vriend een kleinere verpakking (40gr. €6,00).
Je kan er normaal van uit gaan dat een grotere verpakking in verhouding ook goedkoper is, vandaar mijn keuze voor de ‘mega’ verpakking.
Wat schetst mijn verbazing na een berekening: de grootste is het duurst!
-40gr. €6,00. = 0,15 p/gr
-50gr. €7,20. = 0,144 p/gr
-60gr. €9,60. = 0,16 p/gr

Waar zijn deze prijzen op gebaseerd?
Ik vind het erg raar en ook niet correct!

Ps. Nu ik toch aan het typen ben; het valt mij op dat er de laatste tijd veel meer “takjes” in de shag zitten. Het zou fijn zijn als dit weer minder zou worden.

Ik zou het op prijs stellen wanneer ik het verschil vergoedt zou krijgen en ik vind zelf dat de prijzen aangepast moeten worden.
Dat alle pakjes in verhouding dezelfde prijs zouden krijgen of zoals gebruikelijk is; Hoe groter de verpakking, des te lager de prijs.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pall Mall

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pall Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dnky