Klacht: Half flesje bier in de krat.

Ronnie Schuldink op 23 juni 2023 over Grolsch in de categorie Bier

Vanmiddag 6 katten bier gehaald bij de plus. Denk zal voor het weekeind mijn koelkast weer even bij vullen als verwend grolsch drinker. Zit er tot mijn verbazing een half flesje bier midden in de krat met de dop er nog op. Heb er gelijk ook een foto van gemaakt en aan mijn kameraad laten zien want die geloofde mij niet. Dus als uw met mij wilt opnemen kan ik u de foto sturen. Met vriendelijke groet Ronnie.

Ik zou graag met mij 2 kameraden een rond leiding bij de grolsch willen als dat mogelijk is. Of een bier proef pakket mag ook.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 26 juni 2023 om 08:47 geantwoord

Ronnie Schuldink

Heeft op 26 juni 2023 om 09:10 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik kan zien dat er geen breuk in het flesje zit en de dop vertoond ook geen lekkage.

Reactie van de melder van de klacht Ronnie Schuldink

9 maanden geleden - Als iemand van de grolsch langs kan komen dan kan hij of zij het flesje controleren

Bericht van Grolsch

9 maanden geleden - Beste meneer Schuldink, In dat geval willen we de fles graag ontvangen voor onderzoek. Hiervoor zullen wij u materiaal toesturen waarin de fles aan ons geretourneerd kan worden. Uiteraard ontvangt u nadien nog een reactie van ons. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Ronnie Schuldink

9 maanden geleden - Is prima dan stuur ik hem op. Dan kunnen jullie de fles onderzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnie Schuldink