Klacht: Grof personeel aan de telefoon.

op 07 oktober 2016 over DAS in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd zojuist gebeld, over een persoon die ik niet eens ken.
Gevraagd hoe ze aan mijn nummer komen, en kreeg te horen dat mij dat niets aan ging.
Nou sorry, maar het is MIJN nummer, en ik heb NIETS met DAS te maken.

Gevraagd waarvoor en uit welke naam er gebeld werd, werderom geschoffeerd, gaat je niets aan, ik hoef je niks uit te leggen.
Ik wil alleen antwoord of je de persoon kent voor wie ik ben.

Nou sorry, maar wat een ACHTERLIJKE houding is dit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten hoe DAS aan mijn nummer komt, en excuus voor dit traumatische voorval

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 17 oktober 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Vanwege privacy overwegingen onderhouden wij rechtstreeks contact met u en niet via deze website.

Er is vrijdag (14 oktober 2016) vanuit DAS, op directieniveau, schriftelijk naar u gereageerd naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl d.d.7 oktober 2016.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Servicemanagement DAS

Alle klachten die gemeld zijn door KAPPERT79