Klacht: Groepsticket niet gebruikt

op 06 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-07-2018 zouden wij vertrekken van station kampen-zuid naar schiphol ivm met een storing was er 1 uur vertraging en zou ook nog langer kunnen duren, om niet het risico te nemen om onze vlucht te missen

hebben wij familie gebeld om ons naar schiphol te laten brengen.

Ik heb 31,50 betaald voor de groepsticket en hier geen gebruik van kunnen maken.

Gewenste Oplossing:

ik verwacht het hele bedrag terug van de NS, dus niet ongeveer de helft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NSslechteservice