Klacht: Wel aanbetaling, geen kozijnen, nu failliet?

Bunnikside31 op 04 maart 2017 over Groenhuis kozijnen in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rond 8 september 2016 hebben wij een aanbetaling gedaan van 750 euro. tot op heden hebben wij onze kozijn niet gekregen en we zitten nu al in maart 2017.
In januari heb ik gebeld met Martin Nijboer, die had op dat moment nog vakantie.
Een week later stuurt hij mij een mail dat het bedrijf failliet is en een doorstart gaat maken.
En alle klanten wil voorzien van kozijnen, maar dat dit wel even kan duren.
Wij hebben nu totaal geen vertrouwen meer in dit bedrijf omdat hun email niet meer werkt, en Martin niet reageert op appjes die ik hem stuur, maar die hij wel leest.

Gewenste Oplossing:

Als wij onze kozijn met flinke korting voor het veel te lang wachten alsnog op korte termijn krijgen.
Of als op zeer korte termijn onze aanbetaling van 750 euro (plus 50 euro rente) terug hebben ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door