Klacht: Grind and Brew; ‘Het regent koffie.’

Mike-dewit op 13 mei 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Enige tijd geleden hebben wij een Philips Grind and Brew aangeschaft. Het toestel zet goede koffie maar heeft ondertussen een behoorlijk hoge frustratie-factor. Koffie zetten is inmiddels geen gemakkelijke klus; eerder een kwestie van voorzichtigheid, durf en bereidheid tot schoonmaken.

De koffiekan is altijd lek geweest. De bijgeleverde koffiekan verdeeld de koffie in gelijke delen in een koffiekop en over onze salontafel. Even simpel bijschenken is er niet bij, alle koffiekopjes moeten mee terug naar de keuken om in de wasbak bij te schenken.

Sinds twee weken klapt de houder van het filter regelmatig open, met alle gevolgen van dien. Koffie en koffiedrap door de gehele keuken. Dit lijkt vooral te gebeuren bij het zetten van 8-10 koppen koffie, maar heeft een hoog ‘Russische-roulette’-factor. Nu zou u kunnen zeggen dat ik dan beter bij het toestel kan blijven staan om de klep te bewaken. Het lijkt mij echter dat een koffiezetapparaat van €150,- zelfstandig koffie kan zetten.

Bijgevoegd vindt u een foto van de laatste koffie-tsunami.

Ik hoop hier samen met u een passende oplossing te vinden.

Vriendelijke groet,
Mike de Wit.

Gewenste Oplossing:

- Vervangend apparaat.
- Vervangende onderdelen.
- Een andere oplossing die ons op een handigere manier van koffie voorziet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 26 juli 2013 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 14 mei 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant. Philips en de klant zijn tot een oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door