Klacht: Doorplaatsing op Funda

DennisHaesen op 28 oktober 2014 over Gratishuisaanbod.nl in de categorie Websites - Woningen

Wij wilden ons huis proberen te verkopen zonder tussenkomst van een makelaar en hebben daarbij ook ons huis aangeboden op www.gratishuisaanbod.nl

Ons huis is hierop ook zichtbaar. Wij kregen toen de optie om via gratishuisaanbod.nl het huis zichtbaar te maken op Funda.nl. Hiervan wilden wij gebruik maken en hebben hiervoor € 119.79 betaald.

Echter zijn wij nooit op funda geplaatst, ondanks een aantal keer bellen en mailen met Optima Nuyten (het bedrijf achter gratishuisaanbod.nl)

De geschiedenis van mail;

Op 27 augustus hebben wij betaald.
op 2 september hebben wij jullie gemaild over de status van de plaatsing
op 18 september (!!!) pas antwoord van jullie per mail.
op 21 september zouden wij zeker op Funda staan. Niet dus
op 23 september afgesproken (telefonisch) dat wij ons geld terug zouden krijgen.
op 30 september hier wederom voor gemaild.
op 8 oktober mail van jullie ontvangen dat op funda plaatsen nu wel zou lukken,
op 8 oktober op bovenstaande mail geantwoord dat wij dit niet wilden en ons geld terug wilden krijgen
Op 17 oktober mail ontvangen, ivm onze mail van 30 september, wederom wordt aangeboden om ons op Funda te plaatsen of ons geld terug te krijgen
op 17 oktober op mail geantwoord dat wij ons geld terug willen

op 28 oktober voicemail ingesproken en mail gestuurd met bovenstaande historie van mailcontact.

Wij hebben ondertussen ons huis al bij een makelaar uit de buurt te koop staan, en via deze makelaar staan we dan ook op funda.

Als wij het bedrag van € 119.79 op onze rekening hebben staan

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gratishuisaanbod.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gratishuisaanbod.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door