Klacht: gratis met de bus met je ov

op 24 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had van een kennis gehoord dat je gratis met de bus met je ov kon reizen. gezocht op het internet en eindelijk gevonden voor mijn vriend en mezelf ingevuld en d8 ik klaar te zijn en er is voor alle 2 1 cent van mn rekening afgeschreven. Tot ik erachter kwam dat we alle 2 voor de heen en terug reis alle 2 gwn hebben moeten betalen. Afgelopen zaterdag ben ik naar het loket van de bus geweest en ze vertelden me dat je eerst langs het station had gemoeten ofzoiets om de ov kaarten te activeren?? En dat had ik in de mail kunnen lezen? ik heb gezien bedankt voor uw bestelling en verder heb ik niet gelezen….Toch vind ik het een rare manier hoe het gaat. Eerst kon je gwn op zulke dagen altijd gratis rijden zonder al die moeilijke handelingen te moeten doorlopen.

Ik zou pas tevreden zijn als mijn vriend en ik toch alle 2 alsnog het geld bijgeschreven zouden krijgen. want nu was het niet gratis om met de bus te reizen heen en weer. Het gaat om de kaartnrs: 3528 0208 0441 0889 en 3528 0200 8911 5245

alvast bedankt met vriendelijke groet,

Mariska Gennisse

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 april 2017 om 15:24 geantwoord

Beste mariska2308,

Wat balen dat je hebt gemist dat je het product eerst op de kaart moest laden. Automatisch wordt er een e-mail gestuurd met de factuur en een stappenplan hoe je dit product nog op je kaart kunt laden. Zoals mijn collega van de Arriva Store ook heeft aangegeven. Dit is een standaard mail, dus moet jij ook ontvangen hebben.

Of je in aanmerking komt voor restitutie kan en mag ik helaas niet beslissen. Ik adviseer je hiervoor het contactformulier op onze website in te vullen: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva