Klacht: Gratis Kerstlot

op 24 december 2012 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mijn kerstpakket zat een gratis Kerstlot en als je het gratis lot activeert voor 28 december dan doe je nog mee voor de postcodekanjer van 48 miljoen.
Ik dacht dat je dan een keuze kon maken voor welke postcode. Maar door alle gegevens in te vullen van je adres, krijg je een lot van dit adres en dat wil ik niet aangezien ik al jaren abonnee bent op dit adres en de kans dat ik wat kan winnen is veel kleiner. Verder moet je het lot weer opzeggen, anders wordt er automatisch weer € 11,50 afgeschreven van je rekening. Dit is bedrog want een gratis Kerstlot moet eenmalig zijn en je moet zelf de Postcode kunnen kiezen.

Gewenste Oplossing:

Een echt gratis lot op een andere Postcode en niet dat ik straks weer vastzit aan een betaald lot.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees66