Klacht: Gratis babypakket niet beschikbaar!

op 17 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Overal wordt door Neckermann geadverteerd met een gratis babypakket. Wat je moet doen is bellen met het reisbureau zodra je hebt geboekt. In het weekend heb ik geboekt en na de pinksterdagen meteen op dinsdag gebeld. Helaas… ik kan het niet meer voor u bijboeken, kreeg ik te horen. Uhm… oké… maar kan ik dan wel een babybedje krijgen? Tja, ik kan het voor u aanvragen dat het op prijs gesteld wordt, maar die garantie kan ik u niet geven! Sorry?! Dus mijn zoontje van 18 maanden moet nu dus maar in een groot bed gaan slapen? Dat is onverantwoord Neckermann!
Als er zoveel wordt geadverteerd met een een babypakket moet het ook wel beschikbaar zijn. Mocht dit nou voor de dure reis die ik geboekt hebt nou helaas niet kunnen, moet er altijd de mogelijkheid voor een babybed zijn. Ik vind dit schandalig. Dit is geen leuk begin van een vakantie die nog moet komen.

Ik ben tevreden als ik een babypakket krijg bij mijn verblijf of in het ergste geval in ieder geval een babybed.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 19 mei 2016 om 11:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Annamcmeijer