Klacht: Gratis advies en nu in ene een 14 dagen brief na na ruim 1 jaar of ik ff lidmaatschap wil betalen van 130 euro

op 04 september 2018 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Het is bespottelijk dat je gratis advies krijgt als je de Jurofoon belt nu de Hello Law(oplichters). Wanneer je daadwerkelijk een jurist aan het werk wilt voor jou. Kan je tegen gereduseerd tarief ban hun dienst gebruik maken. Anders is het altijd gratis. En nu In ene komen ze met een smoes dat ze door administratie problemen geen geld van je konden afschrijven. Nooit wat door gegeven aan ze, ze wel ff met een incasso bureau komen.

Oplichters 1e klas. En zij weten hoe je met de regels om moet gaan!!

Ik betaal geen euro!

Laat mij met rust! En haal mij aub uit het bestand administratie. En ga akkoord met niets te ontvangen. Er kan nergens aangetoond worden dat ik lid ben geworden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van JuroFoon

3 maanden geleden - Beste heer Kalika, Naar aanleiding van uw klacht heb ik zojuist per mail contact met u opgenomen. Wij hopen op deze manier tot een oplossing met u te kunnen komen. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft, Met vriendelijke groet, N. van Dijk - Klachtbehandeling HelloLaw

Alle klachten die gemeld zijn door Anas Kalika