Klacht: gratis 200 punten

op 25 april 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

hallo, vanmorgen kreeg ik een mail van u daar stond in dat ik voor 200 punten gratis krijgen kon een Nature Moments Morocan Argan oil en macadamia Oil shampoo. ik ben naar het Kruidvat gegaan in Damwald en heb de artikelen opgezocht maar bij de kassa werd gezegd dat het alleen om de nature momenst morocaan ging. ik had een foto gemaakt van de mail en laten lezen bij de kassa, maar om geen ophef te maken ben ik er mee akoord gegaan omdat ik dacht toch fout te zitten.Thuis de mail nog eens gelezen en id. er stond echt gratis voor 200 punten een Nature Moments Moroccan argan oil en Macadamia oil shampoo. weg 200 punten. zo jammer dit dat het personeel niet weet het hoe en wat van de mails die we binnen krijgen. Heb het ook nog laten lezen. Ik ben niet boos of zo, beslist niet, maar als ik had geweten dat ik er maar een artikel voor kreeg had ik dit niet gedaan. dit wou ik ook gewoon even melden aan u. Mijn Mail klopte toch?

op een antwoord van jullie

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jouw extra voordeelkaart