Klacht: Graag afdruk van mijn 2 gemaakte albums!

op 26 juni 2017 over Fotoalbum.nl in de categorie Fotoservice

Ongeveer een jaar geleden ben ik gestart met het maken van 2 fotoalbums, ik wacht steeds met bestellen tot er een promo wordt gelanceerd dus heb pas november vorig jaar beide albums besteld. Telkens kreeg ik een foutmelding, ik signaleerde het probleem en kreeg vrij regelmatig antwoord dat men in december/januari zou starten met het aanpassen van de software. Ik had hier alle begrip voor, ook al was er eigenlijk een nieuwjaarscadeautje bij voor mijn ouders, ik had immers nog niet betaald. Rappels die daarna volgden blijven tot op heden onbeantwoord, meer nog, de website is niet meer bereikbaar, het is net of het bedrijf niet eens meer bestaat… Ik had graag duidelijkheid omtrent de opvolging zodat ik eventueel een oplossing kan zoeken!

2 opties:
-ofwel zorgt fotoalbum.nl er alsnog voor dat ik beide albums kan laten afdrukken
-ofwel zorgt fotoalbum.nl ervoor dat ik de albums kan consulteren (op het scherm of eenvoudige print) zodat ik de albums kan reconstrueren via een andere site (ik heb er immers heel wat tijd en moeite in gestoken)

Bedankt voor jullie actie!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoalbum.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoalbum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelle DHondt